Praca domowa – ruch drogowy

O tym jaki sajgoj jest na Tajwanie z bezpieczeństwem na drogach niech świadczy choćby wpis o moim wypadku skuterowym.
Dziś miałęm okazję wyrazić swoją opinię w pracy domowej.
Pytanie było: jak poprawić bezpieczeństwo na drogach pięknego kraju jakim jest Tajwan.

Moje odpowiedzi:


1. Zaistalować we wszystkich pojazdach skrzynkę kontrolującą układ kierowniczy. Po tym jak ktoś włączy kierunkowskaz, minąć muszą dwie sekundy i dopiero wtedy da sie obrócić kierownicą.
Komentarz: te skurwiele kierunkowskazu używają wtedy, jak zaczepią o niego przypadkowo rękawem. Wyprzedzanie samochodów i skuterów jest czynnością wybitnie zwiększonego rozyka

2. Wszystkich taksówkarzy wysłać do chińskich obozów pracy.
Komentarz: to mordercy, montaż tego urządzenia wspomnianego wyżej nie jest rozwiązaniem satysfakcjonującym. Trzeba tych ludzi na trwałe usunąź ze społęczeństwa. Moja survival tactics z nimi jest takie: NIEGDY NIE WYPRZEDZAĆ. Jeśli widać, że taksówka nie ma pasażera, trzymać się z daleka. Wtedy taksókarz jedzie i obserwuje – jak ktoś na chodniku podniesie rękę żeby się podrapać po głowie, taksówkarz nie zwracając uwagi NA NIC! zjeżdża w bok w nadziei na nowy kurs!

3. Należy skonsultować z mistrzami akupunktury w kwestii przebiegu nerwów szyjnych i w rencach, a następnie nakazać obowiązek zabiegów: tak przemodelować operacyjnie układ nerwowy kierującego, że ruszyć kierownicą do skrętu może tylko wtedy, gdy głowa skręcona jest w kierunku zamierzonego skrętu.
Komentarz: Montaż urządzeń kontrolnych w samochodach to jedno – na skuterach może być gorzej, bo skręcać można balansując ciałem. Poza tym celem jest bezpieczeńśtwo jadących za skręcającym. A te gnoje jak jadą, i wypadnie im skręcić, to robią swoje całkowicie ignorując co się dzieje za nimi.
To ostatnie zdanie jest całkiem skomplikowane do napisania, więc proszę o pochwałę moich postępó w nauce!

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *